نوشته شده توسط : arman

ایجاد همدستی بین مادران پارک لاله و خاوران توسط منافقین

 

سایت رسمی گروهک تروریستی منافقین از اتحاد دو گروه مادران عزادار پارک لاله و مادران خاوران که توسط همین گروهک تروریستی تشکیل شده‌اند، خبر داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از موسسه راهبردی دیده‌بان، همان‌طور که پیش از این موسسه راهبردی دیده‌بان از پیوند گروه مادران عزادار پارک لاله با مادران خاوران خبر داده بود و در مطلبی که به معرفی ایرج مصداقی عضو گروهک تروریستی منافقین پرداخته بود از این اتحاد که توسط عناصر بالادستی این گروهک تروریستی انجام شده بود پرده برداشته بود، این بار سایت رسمی منافقین از همبستگی و اتحاد این دو گروه سخن به میان آورده است.

جمعه گذشته دو گروه منافق ساخته بر سر قبر یکی از کشته‌شدگان روز عاشورا که به دست عناصر گروهک تروریستی منافقین کشته شده بود حضور یافته و پس از این برنامه که با هدایت منافقین انجام شده بود به سرعت خبر اتحاد این دو گروه بر روی خروجی سایت منافقین قرار گرفت.
 

منافقین

اگر چه از همان سال 88 اتحاد این دو گروه و همچنین وابستگیشان به گروهک تروریستی منافقین عیان شده بود اما این خبر اعتراف منافقین به این مطلب را نشان می‌دهد.
لازم به ذکر است که مادران عزادار پارک لاله یک هفته پس از مرگ مشکوک ندا آقا سلطان و با هدایت صادق نقاش‌کار (از اعضای گروهک تروریستی منافقین ساکن در آلمان) و با هدف زنده نگهداشتن فتنه و تحریک احساسات مردم راه‌اندازی شد.


طارق‌الهاشمی و مسعود رجوی سرکردگان یک گروهک تروریستی سلفی

 

عراقاعراب و گروه‌های سلفی در برخی از مناطق استان صلاح‌الدین قصد دارند تا گروهکی تروریستی علیه دولت عراق تشکیل دهند که طارق الهاشمی و مسعود رجوی را به عنوان سرکردگان این گروهک انتخاب شده‌اند.

به گزارش سیرنیوز به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، یک مقام آگاه در پلیس سامرا گفت: برخی گروه‌های سلفی در استان صلاح‌الدبن عراق در صددند برای ضدیت با دولت نوری المالکی ارتشی موسوم به ارتش آزاد عراق تشکیل دهند و برای این منظور سعی می‌کنند که همه گروهک‌ها و جریانات مخالف دولت را گرد هم جمع کنند. این مقام آگاه افزود: این گروه مسلح در خیابان‌ها بیانیه‌اي پخش کرده‌اند و از نیروهای امنیتی عراق خواسته‌اند که تسلیم آنها شوند تا بتوانند عراق را آزاد کنند! وی ادامه داد: با توجه به سوابق طارق الهاشمی معاون فراری نخست وزیر عراق در ضدیت با دولت نوری المالکی و همچنین سوابق مسعود رجوی در به خاک و خون کشیدن ملت عراق، از این دو برای هدایت این جریان تروریستی دعوت شده است. بر اساس این خبر این جریان که با هدایت خارجی عربستان سعودی و قطر در حل شکل گیری است، قرار است ارتش آزاد سوریه را به عنوان الگوی فعالیت خود در نظر بگیرد. حال این سؤال مطرح می‌شود در شرایطی که مسعود رجوی در حدود یک دهه خود را پنهان کرده و از نشان دادن محل سکونت خود واهمه دارد و در این مدت فقط از طریق سخنرانی‌های ضبط شده ابراز وجود کرده، چگونه و بر چه اساسی از این تروریست برای این کار دعوت شده است.


اصلاح‌طلبان در فتنه 88 در گرداب خود گرفتار شدند

 

تصویرعضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اصلاح‌طلبان باز هم دچار توهم‌اند و متوجه نیستند که در چه جایگاهی قرار دارند و می‌توان گفت بر مرکب جهل سوار شده‌اند و کسی که در مرکب جهل اسیر شد راه نجات را گم می‌کند.

به گزارش سیرنیوز؛ حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در واکنش به این ادعا که اصلاح‌طلبان می‌توانند نجات دهنده اصولگرایان باشند، اظهار داشت: "ذات نایافته از هستی بخش کی تواند که شود هستی‌ بخش". کسی که دست خودش خالی است چگونه می‌تواند دیگران را کمک کند. عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: اصولگرایان از منویات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبري و معیارهای اسلامی تبعیت کردند؛ اما اصلاح‌طلبان در فتنه 88 در گرداب خود گرفتار و در مقابل توصیه‌های علمای دین قد علم کردند. حجت‌الاسلام ابراهيمي در ادامه افزود: اصلاح‌طلبان باز هم دچار توهم‌اند و متوجه نیستند که در چه جایگاهی قرار دارند و می‌توان گفت بر مرکب جهل سوار شده‌اند و کسی که در مرکب جهل اسیر شد راه نجات را گم می‌کند. اين نماینده مجلس در واکنش به ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر اینکه نجات دهنده اصولگرایان در انتخابات سال آتی هستند، اظهار داشت: این ادعا اقرار به جهل و فرو رفتن در گرداب و باتلاقی است که خود اصلاح‌طلبان ایجاد کردند و کسی از این گرداب نجات می‌یابد که حداقل بفهمد که نفهمیده و جهل خود را اصلاح کند. گفتني است؛ برخي از اصلاح‌طلبان مدعي شدند ، جريان اصلاحات احساس مي‌کند که با توجه به شرايط امروز کشور مي‌توانند نقش جدي تري را ايفا کند و علاوه بر بهبود وضعيت کشور نجات دهنده جريان اصولگرا باشد.


نفوذ یک افسر اطلاعاتی FBI به تشکیلات منافقین

 
 
کهتشکیلات اف‌بی‌آی طی تحقیقاتی مخفی که در سال‌های 1982 تا 1990 صورت گرفت، یک افسر اطلاعاتی ایرانی خود را که از ایرانیان مقیم آمریکا بود به درون پادگان اشرف نفوذ داد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از مؤسسه راهبردی دیده‌بان، در این عملیات که Sutureبه معنی «شکاف» نام داشت، یک افسر اطلاعاتی اف‌بی‌آی ابتدا به تشکیلات منافقین در آمریکا و بعد از آن به پادگان اشرف در عراق نفوذ داده شد.

این عملیات جاسوسی که بعد‌ها در شماره 41 نشریه ایران بریف (یک مجله تحقیقاتی در مورد ایران که در ایالات متحده منتشر می‌شود) افشا شد، با هدف جمع‌آوری اطلاعاتی از فعالیت‌های تروریستی منافقین و ارتباطات این گروهک تروریستی با رژیم صدام صورت گرفت.
بر پایه این خبر در فاز اصلی عملیات Suture مامور ایرانی الاصل اف‌بی‌آی پس از طی آموزش‌های لازم از طریق اف‌بی‌آی موفق شد خود را به‌ عنوان یکی از هواداران اصلی گروه در آمریکا معرفی نماید و پس از کسب اطمینان سران این گروه به پادگان اشرف اعزام شود.
وی که پس از انجام وظایف اطلاعاتی خود از پادگان اشرف گریخت در اطلاعاتی که در این ماموریت کسب کرده و در اختیار سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی ایالات متحده قرار داده است با اشاره به ایدئولوژی و فعالیت‌های گروهک منافقین می‌گوید: «مجاهدین خلق یک گروه مطرود و منفور نزد ایرانیان است و سابقه شستشوی مغزی، امر به خودکشی و خودسوزی پیروان، نقض گسترده حقوق بشر از جمله زندان و شکنجه اعضای دگراندیش در پادگان اشرف را دارد.»


وی در گزارش خود ادامه می‌دهد: «بدین لحاظ این گروه سال‌هاست که ارزش خود را به‌عنوان اپوزیسیون از دست داده و تنها به‌عنوان یک باند مزدور و اهرم فشار سیاسی بکار می‌آید.»
این خبر حاکیست که ارسال این‌گونه گزارش‌ها به سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و برآورد این سازمان‌ها، دولت ایالات متحده را به این نتیجه رسانده که از عوامل این گروهک می‌تواند برای اجرای عملیات تروریستی و خرابکاری استفاده کند و آموزش نیروهای منافقین در صحرای نوادا توسط تفنگداران نیروی دریایی آمریکا نمونه‌ای از افشای استفاده‌ آمریکایی‌ها از این گروه مزدور است.
گفتنی است عملیات Suture تنها نمونه از نفوذ سرویس‌های اطلاعاتی غربی در تشکیلات منافقین نبوده و علیرغم صحنه‌سازی‌های سرکردگان منافقین، امنیت فرسوده و کهنه و قابل نفوذ پادگان اشرف و تشکیلات منافقین باعث نفوذ نمونه‌های زیادی از سرویس‌های اطلاعاتی غربی در این تشکیلات شده است.


بسیج باید با انحراف از خط ولایت مقابله کند

 
 

بسیجرییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بسیج باید خطوط اعلام‌شده توسط حضرت امام خامنه‌ای را برای خود ملکه کند و هرگاه یک دقیقه انحراف از خط ولایت پیدا شد، با آن مقابله کند.

ه گزارش سیرنیوز؛ سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به فتنه 88 اظهار داشت: نقش مردم در دفع فتنه 88 نقش اول بوده و بسیج شجره طیبه مردمی است که در این پیروزی نقش محوری ایفا کرد. فیروزآبادی در پاسخ به سوالی درباره وظیفه بسیج برای مقابله با فتنه‌های آینده تصریح کرد: بسیج بایستی دشمن شناسی خود را تقویت کرده و موقع شناس و با بصیرت باشد. رییس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: بسیج باید خطوط اعلام شده توسط حضرت امام خامنه‌ای عزیز را برای خود ملکه کند و هرگاه یک دقیقه انحراف از خط ولایت پیدا شد با آن مقابله کند، ابتدا با امر به معروف و دوستی و ملاطفت، بعد با نهی از منکر و دوستی و ملاطفت و بعد در آنجایی که لازم است تحت کنترل یگان‌های مختلفی که از سلسله مراتب فرماندهی دستور می‌گیرند، وارد عمل شود.


دور جدید فعالیت صهیونیست‌ها برای ایجاد ائتلاف ضد شیعی

 
 
عراقکارشناسان خاورمیانه معتقدند که آمریکا و صهیونیست‌ها در صدد هستند تا با ایجاد یک اتحاد ساختگی و موقت میان کردها و سنی‌ها در منطقه شمال عراق ائتلافی ایجاد کنند و سپس با افزایش قدرت، بر ضد شیعیان اقداماتی انجام دهند و در این راستا تمرکز خود را بر روی اختلاف میان شیعه و سنی قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل پایگاه خبری-تحلیلی "ندای انقلاب"، مورخان معتقدند درجريان مهاجرت يهوديان به عراق، آنان در دوازده منطقه اسکان يافتند که سليمانيه، موصل، نصيبين، اورقه، اربيل، کرکوک، اورميه، سوندور، چرقيله، عماديه و نيروه از این مناطق هستند.

از سوى ديگر روابط قابل توجه ملامصطفى بارزانى و پدرش با يهوديان و رژيم‌صهيونيستى نيز نکته غيرقابل انکارى است و برخى گزارش‌ها نيز بر وجود خاخام‌هاى يهودى از خانواده بارزانى تأکيد مى‌کنند.

"روبين شيلوح " از مسئولان آژانس يهود و مؤسس عمليات ويژه سرويس اطلاعاتى موساد در سال ۱۹۳۴ مذاکراتى با رهبران کرد داشت و در سال ۱۹۴۲ نيز "بائيرمريدور" از موساد براى سازماندهى دومين گروه مهاجرين يهودى عراقى، به اين منطقه سفر کرده است.

البته يک نظامي صهیونیست به نام "زد آوی" که طرفدار کردها بود در این راستا ملاقات‌های بسیاری با مصطفي بارزاني که طرفدار همکاري گسترده با اسرائيل بود انجام داد و درواقع "زد" بود که پایه بسیاری از روابط و رابط صهیونیست‌ها با بارزانی و کردها بود از این جهت منطقه مورد نظر وی در شمال عراق را "زد" می‌نامند.

حتی در یک نوار کاست مربوط به مصطفی بارزانی به رابطه مستقیم با رژیم صهیونیستی اشاره شده است که در آن بارزانی می‌گوید: به رابطه داشتن با انگلیس باوری ندارم اما رابطه ما و اسرائیل بدان جهت بوده که دستمان به خیلی از جاها برسد و بدون امریکا و اسرائیل به جایی نمی رسیم.

در واقع در پی استقبال سران کرد، مزدوران موساد که تحت عنوان شرکت Tsahal فعالیت می‌کردند از سرزمین فلسطین اشغالی به جیبوتی منتقل واز آنجا به کردستان عراق می‌آمدند، این افسران صهیونیست بتدریج پایگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی را در شمال عراق پایه گذاری کردند.

بسیاری از کارشناسان نیز بر این باورند که تظاهرات گسترده اخیر ساکنان استان‌های صلاح‌الدین، الانبار و موصل عراق علیه دولت منتخب نوری‌المالکی نشان می‌دهد که فتنه شیعه و سنی عملا در عراق و با تمرکز بر منطق شمالی و کردنشین کلید خورده است.

ساکنان این سه استان سنی‌نشین و بخشی کرد که عمدتا گرایش‌های بعثی و ضدشیعی دارند تلاش می‌کنند تا با تحصن و اعتصاب زمینه یک کودتای نظامی راعلیه دولت عراق، فراهم کنند.

به نظر می رسد هدف ازایجاد آشوب و اختلاف قومیتی و مذهبی در عراق عملیاتی کردن طرح "جو بایدن" معاون رئیس جمهوری امریکا برای تجزیه عراق به سه بخش است.

البته پیش از بایدن، برنارد لوییس طراح اصلی طرح خاورمیانه جدید بود که طرح تجزیه عراق را به بخش‌های شیعه‌نشین، سنی‌نشین و کرد مطرح کرده بود.

کارشناسان خاورمیانه معتقدند که آمریکا و صهیونیست‌ها در صدد هستند تا با ایجاد یک اتحاد ساختگی و موقت میان کردها و سنی‌ها در منطقه شمال عراق ائتلافی ایجاد کنند و سپس با افزایش قدرت، بر ضد شیعیان اقداماتی انجام دهند و در این راستا تمرکز خود را بر روی اختلاف میان شیعه و سنی قرار داده‌اند.

قامات طبقه‌بندی شده یهودیان صهیونیست در شما عراق و همکاری با کرده و سنی‌ها در این منطقه برای ایجاد ائتلاف ضدشیعی را می‌توان در فعالیت‌های سازمان اطلاعات و امنیت کردستان جست‌وجو کرد یعنی جایی که بسیار پیشرفته است و کردهای عراق آن را با همکاری و حمایت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) تشکیل دادند و همه نیروها و پرسنل اصلی آن را به طور محرمانه در سرزمین‌های اشغالی و توسط موساد آموزش می‌دهند.

شاید بتوان کمک صهیونیست‌ها به کردهای عراق را برای تشکیل کشور مستقل کردستان در شمال عراق از اهداف مهم صهیونیست‌ها ارزیابی کرد زیرا تشکیل چنین کشوری در این منطقه حساس می‌تواند ساختار کلی خاورمیانه را نیز تغییر دهد و نفوذ صهیونیست‌ها را در این منطقه افزایش دهد.


 

تهدید به بمب‌گذاری در جلسه سخنرانی ‌رسایی‌


 
جلسه سخنرانی حمید رسایی با مردم اصفهان تهدید به بمب‌گذاری شد.
 
به گزارش خبرگزاری فارس ، این جلسه قرار بود امروز ساعت 18:30 در مسجد الغفور اصفهان آغاز شود.
 
پس از اقامه نماز مغرب و عشا حجت‌الاسلام میردامادی امام جمعه موقت اصفهان به ایراد سخنرانی پرداخت و سپس مسئولان مسجد و نیروهای انتظامی مردم را به بیرون از مسجد هدایت کرده و درب مسجد را بستند.
 
براساس این گزارش، حدود 200 نفر از مردم اصفهان در بیرون از مسجد تجمع کرده بودند که عنوان شد علت بسته شدن درب‌های مسجد تهدید بمب‌گذاری در این جلسه بوده است.
 
سپس با حضور مأموران امنیتی در محل، ‌جست‌وجو را آغاز کردند ولی مورد مشکوکی پیدا نشد و پس از گذشت 20 دقیقه از این ماجرا درب‌های مسجد به روی مردم گشوده شد.
 
براین اساس تا کنون  عامل تهدیدکننده بمب‌گذاری شناسایی نشده است.
 
هم‌اکنون سه خودروی یگان ویژه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در محل حضور دارند.


 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 دی 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: